Hai salam sejahtera

Saya mencari sesiapa berminat utk menjadi ahli dropship syarikat baru jualan langsung di Malaysia selepas Indonesia, Vietnam, Morocco, dan Philipina.

Kami menjual pelbagai barangan fesyen tren terkini seperti Pakaian, beg tangan, jam tangan, wallet, cermin mata, eksesori, kosmetik.dan banyak lagi.Sambutan produk amat memberangsangkan.

Bukan hanya komisen yg tinggi, kami juga memberi hadiah exclusive bulanan, special gift, bonus, travel trip dan berpeluang mempunyai perniagaan sendiri. kami mencari yang berpotensi utk majukan diri. Semua produk terus dari pembekal..tiada org tengah.

Pendaftaran ahli RM15 sahaja seumur hidup ATAU pendaftaran percuma dengan pembelian / jualan RM100 secara automatik. Jika lebih akan di masukkan dalam sale ahli anda.

Kami juga akan menawarkan bahan jualan, plan marketing yg hebat dan leader yang berpengalaman utk bersama2 merancang jualan anda.

Jika berminat pm 0199298191.
Jangan tggu lagi jom bersama-sama membina kerjaya anda sambil bergaya dengan produk kami jadikan Your Fasion Your Business.
terima kasih

Advertisement

0 comments:

Post a Comment

 
Top