Kami di Eeman Rich Perfume boleh membantu anda ! Sertai program dropshipping perfume kami dan anda pasti berpeluang menjana pendapatan tambahan sebanyak 3 hingga 5 angka sebulan.

Apa yang bestnye menjadi dropshipper kami di Eeman Rich Perfume:-
* Tak perlu keluarkan modal sendiri
* Tidak perlu ada kedai
* Tak perlu simpan stok
* Tak perlu fikirkan pembungkusan
* Tidak perlu poskan barang
* Tidak ada spesifik target jualan bulanan yang mesti dipatuhi
* Mendapat special access ke website kami, www.eemanrich.com dengan harga belian perfume 50-60% lebih murah daripada harga pasaran kami.
* Akan dapat special invitation untuk ke group tertutup FB kami
* Mendapat bimbingan perniagaan perfume seperti FB ads dan lain-lain rahsia semuanya secara percuma.

Kenapa anda perlu memilih Eeman Rich perfume sebagai syarikat dropship anda?

MENTORING ONLINE – Kami memberikan direction & tunjuk ajar kepada anda yang masih baru dalam dunia dropship.

PENGHANTARAN SETIAP HARI - order sebelum jam 3 petang. semua order akan sampai esok ATAU sekurang-kurangnya 2 hari terus ke pelanggan anda
SISTEM DROPSHIP TERBAIK di MALAYSIA - Sistem kami berjalan secara auto, kami menggunakan email sebagai makluman utama kami. (tracking id akan diberikan secara auto terus kepada email anda), sistem support kami juga sangat membantu anda. Sistem kerja syarikat yang effective, memberi jaminan 100% kepuasan kepada anda. Sistem syarikat akan sentiasa diperbaiki dari semasa ke semasa untuk mengikut trend semasa sistem dijalankan.

TEAM YANG BERDEDIKASI - Team kami telah terlatih memberikan yang terbaik, setelah anda melantik kami sebagai company dropship, anda adalah sebahagian daripada kami dan kami bertanggungjawab membantu anda
KOMISYEN YANG TINGGI - keuntungan yang tinggi terus masuk ke dalam bank anda. Anda akan mendapatkan casflow yang berterusan setiap hari.

Kami hanya mencari mereka yang betul-betul berminat berniaga dan komited menjana pendapatan 3-5 angka bersama-sama kami. Jika anda benar-benar serius, tempah tempat anda sekarang sebagai agen dropship kami sekarang sebelum kuota pendaftaran ditutup.

REGISTER SEKARANG DENGAN ISIKAN BUTIRAN ANDA DI http://eemanrich.com/Buy/ResellerRequest.aspx?sq=3d40072b-86c4-4345-af90-a1f1beaef471

Sebarang pertanyaan, anda boleh PM kami dengan klik
https://m.facebook.com/messages/thread/607507602684365

Advertisement

0 comments:

Post a Comment

 
Top