Selamat sejahtera.

Saya berminat untuk menjadi ejen dropship untuk barangan seperti:
1. Kasut jenama Nike,Adidas,Puma,New Balance dan seangkatan dengannya.
2.iPhone 100% original

Jikalau anda berminat untuk mengambil saya sebagai ejen dropship, hubungi saya terus di WHATSAPP +60137420837

Namun begitu,sekiranya anda tidak membekalkan barangan seperti yang saya nyatakan,anda juga boleh mencuba untuk menjadikan saya sebagai ejen dropship. Bergantung kepada barangan yang anda jual.

Saya seorang lelaki. Berpengalaman sebagai ejen dropship. Mohon kerjasama SUPPLIER DIRECT DARI KILANG. Saya taknak EJEN ATAS EJEN. Ada sebabnya kenapa saya minta begini.

Reason saya mencari supplier untuk jadikan saya dropship:
-Supplier lama dah STOP program dropship dia sebab takde orang nak handle.

Saya juga mohon kerjasama supplier yang REAL. Bukan FAKE supplier. Saya ada pengalaman. Saya boleh detect. Jangan main dengan api.

InsyaALLAH rezeki ada di mana-mana. Yang penting USAHA.

Sekian terima kasih.

Advertisement

0 comments:

Post a Comment

 
Top