Saya merupakan owner Pastel Cotton (boleh cari di Facebook) dan merupakan dropshipper. Sekarang tengah scout barang dari sumber yang dipercayai dan mempunyai sistem dropshipping yang baik.

Ini sebab kekadang bila dropship ni gambar yg bagi takberkualiti/ tak banyak gambar, info limited. Jadi bila benda ni limited atau tak lengkap saya harus mengejar supplier yang kadan2 bz dan lambat nak reply, which will make the custmers impatient dan huge chance hilang sale.

Untuk pengetahuan Tuan/Puan saya memang aktif memasarkan barang di group malah menggunakan FB ads untuk mempromosikan barang.

Barang2 yg saya interested adalah beg wanita, tudung dan pakaian wanita. Haruslah berkualiti sebab saya akan filter barangan apa yang sesuai dengan kedai saya.

Jika berminat sila emelkan semua detail ke

pastelcotton.my@gmail.com

Advertisement

0 comments:

Post a Comment

 
Top